5/5 - (1 vote)

Obecnie istnieje wiele programów dietetycznych. Niektóre plany dietetyczne są dobre, inne nie. Jeśli szukasz zdrowego planu szybkiego odchudzania, który pomoże Ci schudnąć i poczuć się świetnie, powinieneś rozważyć zastosowanie zdrowej diety. Ale co powinieneś jeść na diecie? Jak przygotowywać posiłki?

Zdrowe, czyste przepisy żywieniowe to świetny sposób na utrzymanie wagi i poziomu cholesterolu. Przepisy na czyste jedzenie mogą brzmieć jak nowy trend żywieniowy lub modna dieta, ale to o wiele więcej. Wszystkie te zdrowe diety zastępujące posiłki są dostępne w mniej niż godzinę od sklepu i wszystkie wykorzystują proste, naturalne składniki, które prawdopodobnie już masz lub możesz łatwo kupić w sklepie. Oto kilka zdrowych dań zastępujących posiłek, które są smaczne i pożywne:

Komosa ryżowa i ryż to produkty zbożowe, które dostarczają dużo białka, witamin i minerałów. Kluczem do przygotowania obu tych zdrowych posiłków jest wybór „całych” ziaren. Jeśli nie jesteś pewien, które kupić, poszukaj mąki pełnoziarnistej, brązowej lub czerwonej. Jednym z najpopularniejszych i najbardziej sycących posiłków zastępujących posiłki jest obecnie dieta śródziemnomorska. Ta dieta wykorzystuje składniki z całego Morza Śródziemnego i obejmuje: oliwę z oliwek, pomidory, ogórki, paprykę, cebulę, czosnek, ciecierzycę, szpinak, karczochy itp.

Do przepisu na komosę ryżową potrzebujesz: pół szklanki ugotowanej komosy ryżowej, jedną łyżkę oliwy z oliwek, średniej wielkości cebulę, kilka ząbków czosnku i kubek pełnego mleka w proszku. Do przepisu na brązowy ryż będziesz potrzebować: pół szklanki brązowego ryżu, cztery łyżki oliwy z oliwek, cztery łyżki posiekanej cebuli, jedna łyżeczka soli i cztery uncje odtłuszczonego mleka lub jogurtu. Te składniki tworzą pyszną i pożywną przekąskę zastępującą posiłek.

Prosty przepis na przepis na awokado i fasolę obejmuje pieczenie jajek. Będziesz chciał przygotować następujące składniki: jedną łyżkę posiekanego awokado, łyżkę posiekanej świeżej kolendry, dwa do trzech suszonych strąków awokado, trochę posiekanych prażonych orzeszków pinii i jedną łyżkę sosu sojowego. Następnie po prostu składasz to wszystko razem i gotujesz na górnej półce swojego piekarnika. Po około trzydziestu minutach usuniesz upieczone awokado i wyłóż nasiona łyżką. Teraz masz pyszne i zdrowe białko.

Ostatni przepis w tym artykule to zupa z kurczaka i makaronu. Do tego przepisu będziesz potrzebować: bulionu z kurczaka, małego garnka niskotłuszczowego lub beztłuszczowego makaronu (lubimy Vermicelli), trochę posiekanego lub zmielonego kurczaka, trzech całych włoskich kiełbasek, posiekanego lub zmielonego imbiru i o obniżonej zawartości tłuszczu lub bez tłusty krem ​​​​z sosu pomidorowego. Możesz znaleźć pyszny i niskokaloryczny przepis na zupę z kurczaka i makaronu, wyszukując go w Internecie. Ta zupa świetnie smakuje i jest niezwykle sycąca. Jest niezwykle łatwy w wykonaniu, a ma tylko około 300 kalorii!